درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید.این وبلاگ وبلاگ گروهیست و گروه ما سعی در شناساندن وینکس به جهانیان دارد.و شعار ما اینست:(وینکس همتا ندارد.)
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان girlswinx و آدرس winxgrob.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 8992
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

girlswinx
جمعه 19 اسفند 1386برچسب:, :: 10:8 ::  نويسنده : لیلا اسپورت       

سلام می دانم که هرروز یک پیقام داریدولی می دانید درروزهای جمعه چندپیقام داریدحالا گوش کنید تادرباره ی خودم به شما بگم اول قدرت من اب است من افسردگی شدیدی داشتم اما درظاهردختر خوبی بودم همه به من می گفتن تو قدرتت باهوشی است ولی نمی دانستند که قدرت من ابه منم اینو به هیچ کس نگفتم حالا اینو فراموشش کنید خودتون چه طورید ها                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   

we love winx

LOVE &PET

وبلاگ-کد لوگو و بنر

دنیای بادکنک ها